ArtMar

Povej naprej:

Predavanja in razstave na ArtMar prireditvi No. 7

JAVNA DRAŽBA RECIKLIRANIH KOLES OB 14. uri na GRAJSKEM TRGU

Mariborska kolesarska mreža pripravlja dobrodelno javno dražbo reciliranih koles. Dražba se bo zgodila v soboto, 8.6.2013 ob 14.uri, na Grajskem trgu, na isti dan pa v popoldanskem času pripravljamo tudi Mobilno kolesarsko delavnico, potujočo samopopravljalnico.

Javna dražba je še posebej namenjena tistim, ki vidijo pomembnost ponovne uporabe zavrženih stvari, saj bodo na dražbi prodana kolesa, ki so jih mehaniki Mariborske kolesarske mreže zbrali in popravili.

Vsako kolo nosi svojo zgodbo. Pod prsti naših kolesarskih mehanikov, prostovoljcev, se v zapuščenih kolesih rojevajo nova življenja, katerih utrip boste pospešili vi, novi uporabniki.

Sredstva, ki se bodo zbrala v okviru dražbe, bodo namenjena podpori skupnostnih kolesarskih programov v Mariboru, še posebej pa rednemu delovanju samopopravljalnice v okviru BikeLaba Mariborske kolesarske mreže, ki na prostovoljni bazi deluje ob torkih med 16. in 20. uro v Centru alternativne in avtonomne produkcije (CAAP) na Valvasorjevi 42 v Mariboru.

Izklicna cena vseh koles na dražbi bo 30 EUR.

Vabljeni!

Ekipa BikeLaba Mariborske kolesarske mreže

" RAZSTAVA NASMEHOV " fotografska razstava INES KAVGIĆ - TRG SVOBODE

Moje ime je Ines Kavgić. Težko se popredalčkam. Ljubiteljska fotografinja? Popotnica? V prvi vrsti prostovoljka, šele nato vse ostalo.

Prostovoljstvo je zame način življenja že odkar sem pred tremi leti prvič vstopila skozi vrata MISC Infopeka. Zadnje leto še toliko bolj. Ljudje me presenečeno pogledajo, ko jim povem, da sem študentka Fakultete za strojništvo. Morda res nimam tipičnega profila prostovoljca, ampak to počnem s srcem, tako pri Infopeki, kot pri MC Indijanez in tudi pri Greenpeacu.

O RAZSTAVI
Lansko poletje sem tri mesece preživela na prostovoljnem delu v Gani, kjer sem na dveh šolah (v vaseh Azani in Butre) poučevala otroke. Trije meseci niso dolga doba, ampak v Gani je to več kot dovolj časa, da se ti otroci za vedno vtisnejo v spomin.
Zame bo Gana vedno dežela nasmehov. Tekom treh mesecev sem neprestano vpijala prijaznost tujcev in si poskušala vtisniti njihove nasmehe v svoj spomin. Zato sem to razstavo poimenovala »Razstava nasmehov«.
Ta razstava poteka v sklopu »potujoče razstave«, ki bo na ogled v različnih slovenskih mestih. Osnovni namen razstave je deliti nepozabno izkušnjo z mimoidočimi in preko tega ljudi povabiti k sodelovanju pri projektu »Gana 2013«.
Med bivanjem v Gani so se mi porušili predsodki, in ugotovila sem, da so to ljudje, ki ne stradajo, ampak potrebujejo le malce pomoči in sredstev, ki bi izboljšali njihovo izobraževanje. Zaradi tega sem ob pomoči Društva Humanitas zasnovala projekt »Gana 2013«, preko katerega skušam šoli opremiti s projektorjem za lažje izvedbo delavnic prostovoljcev, ki tja prihajajo. Sekundarno pa želim otrokom omogočiti ogled izobraževalnega centra v glavnem mestu Akra.
Za podrobnejše informacije o projektu ali načinih, kako lahko pomagate, sem za vsakršna vprašanja dosegljiva na ineskavgic@gmail.com ali pa na telefonsko številko 041 590 551.

Finančna sredstva lahko nakažete preko društva Humanitas nekje do poletja, ko se nameravam vrniti v Gano.

Podatki za nakazilo:
Društvo Humanitas,
Resljeva ulica 48,
1000 Ljubljana,
Davčna številka: 74159755,
TRR 0201 0025 9354 395
(namen nakazila: Gana 2013)

Srčna hvala tudi podjetju FotoPlus iz Maribora, ki je fotografije velikodušno razvilo na svoje stroške.

KVAČKARIJA - OBKVAČKAJMO STARI MOST - TRG SVOBODE

Pod mentorstvom NINE CVERLE se bo projekt pričel 8. 6. na trgu Svobode. Kvačkali bomo rože, rože vseh barv in velikosti. Rože polne dobre volje in pozitivne energije, rože, ki bodo odsevale skupno ustvarjanje in ljubezen med ljudmi, rože, ki bodo zacvetele na mostu 12. 10. 2013, ko jih bomo razstavili. Zatorej vabljeni vsi, ki znate ali ne znate kvačkati, vabljena vsa društva, ki boste imeli delavnice na temo kvačkanja skratka vabljeni vsi, ki verjamete v rožnato prihodnost Maribora. Dobimo se na trgu Svobode 8. 6. od 9. ure naprej!

Ples, ples, ples... reKREATIVO ob 16. URI NA GRAJSKEM TRGU

Klub kreativcev in rekreativcev reKREATIVO Maribor je prostovoljno, nepridobitno, samostojno društvo z namenom vzpodbujanja vseh vrst kreativnosti, plesne in nasploh športne dejavnosti ter aktivnega načina življenja, pozitivne življenjske naravnanosti, dobre vzgoje otrok in solidarnosti. Ustanovljen je bil julija 2012.Naš moto je V klubu reKREATIVO vlada pozitivna misel, veselje do druženja, preizkušanja novih stvari. Radi bi ponudili možnost in priložnost ustvarjanja vsem, ki imajo dobre ideje, so inovativni in kreativni. Verjamemo, da vsako dobro dejanje oz. ideja prinese še več dobrega, pozitivnega ... Smo za kreativno spreminjanje sveta na bolje!
Več o nas si lahko preberete na www.rekreativo.si!
V soboto bomo sodelovali pri:
- Plesni vrtec za najmanjše in malo večje,
- Hip hop & RnB, učili se bomo tudi mi,
- Plesni reKREATIVO, plesali bomo vsi,
- reKREATIVO joga za konec, da se sprostimo!

JUMPER's ob 17 URI NA GRAJSKEM TRGU VADIMO!!!

Fitnes, prehrana, članki in nasveti, vse to na enem mestu brezplačno na www.jumpers.si (stran je tudi v angleškem jeziku) in na www.facebook.com/jumpers.si Vadbe so zasnovane tako, da delajo vse mišične skupine in vsak si lahko odtrga ta kratek čas, ker so dolge samo 12, 15 ali 20 minut. A zelo intenzivne oziroma z njimi uspemo do želenega cilja, preizkušeno.
Mene in moje prijatelje, ki smo se podali po tej aktivni poti, je življenje nekaj naučilo in s tem tudi spremenilo telesno ter duhovno počutje na zelo pozitivno. Če mi boste sledili in dali sebi možnost poskusiti, boste videli ogromne pozitivne rezultate.
Pripravite se na izgorevanje, postavi svoje življenje nazaj na pravo pot. Tukaj, danes in v vsakem dnevu je nekaj lepega. To lepoto moreš najti… Jaz ti bom pomagala.

1. Zdravi in zelo okusni prigrizki sladic.
2. Letaki z nasveti zdrave prehrane, kaj, kdaj in kako se prehranjevati in priporočila, način vadbe.
3. Bila bom z vami in vam pomagala z nasveti, napotki in motivacijo.
4. Popoldne pa se bomo prvo malo ogreli, nato bo sledila fitnes vadba z lastno telesno težo, ki bo kratka 10-15 minut, a intenzivna, da bomo kurili maščobe še ves dan. In na koncu še kratko ohlajanje in raztezanje.

GREMO NA JUG! by MARKO LOZINŠEK OB 17. URI UDARNIK

Namaste! Drugi del odisejade po Indiji pričnemo v gospodarski metropoli podceline, dvajsetmilijonskem mestu Mumbai. Prepoteni od tropske vročinein s simptomi akutne zadušljivosti vijugamo od bede do blišča med turistično Colabo in kolonialnim biseremo imenovanim Fort. Ker kmalu spoznamo, da se v mestu indijske prihodnosti ne cedita mleko in med, še isti večer odrvimo na terminal Čatrapati Šivadži, biser kolonialne arhitekture in zajahamo vlakovno kompozicijo Goa Express. Nočna vožnja ob obali Arabskega morja nas zaziba v sladko sanjarjenje o sipkem peseku, turkiznem morju in zibajočih se palmah. Med Arambolom in Agondo sanje postanejo del našega vsakdanjika, z vetrom v laseh in peskom pod nogami pa dan za dnem odkrivamo sladkosti in čare ter skrite kotičke te nekdanje portugalske kolonije. Ker je v Goi naš edini sovražnik čas, naposled odrinemo še južneje, v zvezno državo Karnatako. Ujeti med prostranstva Dekanske planote in peščinami pod gorsko verigo Zahodnih Gatov spoznavamo življenje maharadž iz mesta Mysore, osupnemo nad veličino Hampija,sopihamo na Tadiyendamol, jahamo slone, za krokodile iz reke Kaveri pa smo k sreči prehitri, saj se nam že mudi v Keralo. Nadalje plazimo in lazimo med čajevci na najvišji vrh okraja Wayanad, odisejado pa zaključimo v deželi Tamil Nadu, kjer rovarimo med bivoli plemena Toda in neskončnim nizom rodovitnih polj vse do peščin ob Bengalskem zalivu. Ker je Udhagamandalam v hribih Nilgiri razmeroma blizu Thiruvananthapurama v Kerali, zajahamo še poslednji vlak, ki nas ponovno zaziba v koromandijski sen, ki bo to jesen postal resničnost. Za dva tedna ponovno odrinemo in živimo svoje sanje med spregledanimi biseri med Maharaštro in Keralo. Greš z nami?

"PREPLETANJE LINIJ" RAZSTAVA EVE KANCLER - TRG SVOBODE

Sem Eva Kancler, po izobrazbi akademska restavratorka. Veselje do ustvarjanja sem začutila že v otroških letih, ki sem ga nato nadgrajevala na šoli za oblikovanje ter kasneje na likovni akademiji. Težko bi rekla kaj najraje ustvarjam, saj kreativnost ne pozna meja. Slikam oz. rišem z različnimi tehnikami, pri tem pa uporabljam različne slikarske podlage. Kar se tiče mojih izdelkov, je paleta teh zelo široka, saj slikam portrete, domišljijske oz. abstraktne slike, prav tako pa slike po naročilu, med drugim vključuje to tudi stenske poslikave. Kot restavratorka seveda tudi restavriram različne umetniške predmete (slike, pohištvo, stenske poslikave,..) iz različnim materialov. Ampak tukaj se moja ustvarjalnost še ne konča, saj sem k mojim dejavnostim dodala še poslikave otoških obrazov. Morem rečt, da mi delo z otroki prinaša največje veselje, saj ni lepšega ko vidiš nasmejan otroški obraz in veš da si tud ti nekaj k temu pripomogel da si ga razveselil.
Trenutno stopam na samostojno podjetniško pot, pod imenom Arteva.
Facebook stran: https://www.facebook.com/pages/Arteva/172152352938856?ref=hl

HARI na KITARI

Za naša razvajena ušesa bo ponovno poskrbel HARI na kitari!

AROMATERAPIJA - delavnica in predavanje ob 14. uri Grajski trg

Delavnica se bo dogajala spontano ker Aromaterapija obsega tako zelo široko področje. Tuid želim najprej ugotoviti kakšne so želje obiskovalk, obiskovalcev, kakšen nivo dosedanjega znanja imamo, kaj pa bi še posebej želeli izvedeti. Predstavili bomo 21 osnovnih eteričnih olja in še posebej kakega, o katerem bi slušatelji želeli izvedeti kaj več. Predstavila bom tudi par rastlinskih olja z razlago zakaj je tako pomembno uporabljati naravna rastlinska maščobna olja in ne mineralnih olja, ki so proizvedena umetno, v laboratoriju velikokrat iz nafte. Opisali bomo področja kje se vse eterična olja lahko uporabljajo in izdelke , ki se iz njih izdeljujejo v naravni kozmetiki. Praktično bomo izdelali par enostavnih izdelkov masaža olja, predlagali recepte in izdelali trdo milo. Cena delavnice je EUR 35,00. Delavnica se bo začela ob 14.00 in bo trajala približno do 18.00. Študentje in dijaki, izkalci zaposlitev in upokojenci imajo 25 % popust.